18 juli

har inte haft ingernet i veckan så lägger upp allting lite snabbt här bara :p

måndagen blev det stan med tess oh så käkade vi även thai wok med louise & malin och efter det åt vi tusen glassar i värmen, åkte sedan oh badade på kvällen med tess, anna, louise & linn oh ellen kom med om jag inte minns helt fel dag :p

tisdagen drog jag in på stan med anna & louise då vi kollade på lite kläder oh så men vi hitta inget typ :p sedan drog vi oss till löga oh dit kom tess med oh vi tog ett dopp oh drog sedan hem till mig alla där vi satt oss ute oh hade det skönt :D
på kvällen fick jag oh tess för oss att köra moppe oh för att vara första gången typ så gick det ju bra haha (y) drog sedan in till stan oh fixade lite grejoooooor ;)
hiihihi

onsdagen åkte vi ut på sjön en stund, jag anna pappa & louise:) vi badade oh spelade kort oh efter en stund kom även tess & hennes pappa:) men sedan drog min familj för vi skulle på någon släktträff typ på eftermiddagen så vi var där till kvällen oh sedan åkte jag & tess oh tog ett kvällsdopp på löga :)

torsdag oh första dagen på vis, då det var ännu lite slältträff på dagen oh sedan åkte jag hem till mig då tess kom med oh vi fixade oss hehe,
drog sedan på förfest hos ellen typ med anna & louise,linn oh dom :) oh sedan ner på stan på kvällen då, vi drog hem runt halv 3 oh jag sov hos tess den natten,

fredagen blev det fix på dagen ohpå kvällen kom även kusinerna till oss oh åt:) viktor drog sedan med oss till förfesten hos ellen, oh sedan drog vi ju ner till stan då :p

lördagen med piss väder! slappa hela dagen oh sedan kom tess hannes & emil hem till mig, men jag åkte in till stan för att fixa lite oh sedan tillbaks igen helt dyngblöt kan jag lova :( aja, vi satt hos mig oh chilla lite tills dom drog så jag oh tess åt oh åkte sedan in till stan efter ett tag, där vi även mötte mer folk oh så:p
drog oss sedan en runda i cadillacen innan vi åkte hemmåt & då blev tess nattgäst hos mig oh vi somnade nästan direkt:)

söndagen blev bara en slappdag hemma med siiister :D

kusin





fredagen hos ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0