20 juli

igår blev det att åka ut på sjön med pappa,anna&kusiner =)
åkte till en gullig ö med bra badställen & blev en hel del sol med i toppenvädret!
åkte hem runt halv 5 oh åkte sedan till tess där vi kolla tv mest & drog sedan till stan för oh fixa lite & där stötte vi på natta & lovisa, jag oh natta gick sedan tillsammans hem och det blev en hel del snack;)
pusssss

idag väntade jag på tess hela morgonen till typ 3 men väntan var lyckad eftersom irini ringde oh vi snackade länge om alltmöljligt!
saknar den greken asså och hon värkar ha det jätte kul där nere så blir lite avis (a)
aja när tess va klar drog vi till löga tillsammans med anna,louise&frida där vi bada oh snacka en stund oh drog sedan hem till dom där vi såg film hihi!

imorgon hoppas jag det blir fint väder för ska ut oh bada tillsammans med tess & natta:D
blir nog på lysing/korpa någonstanns eftersom jag inte har någon cykel för tillfället för annars är ju löga favoriten!


börjar bli lite brun hoppas jag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0