3-4 juli

blev att dra ut med båtarna idag , min familj (anna,mamma,anders) och tess familj på hennes mammas sida :)
drog oss till en ö nära spårebåk oh hade det trevliiiigt,
blev en hel del bad i det 13 grader kalla vattnet oh lite sol iaf, kortleken var ju med såklart & god mat!
tog även en sväng ut från ön vi fyra i en gummibåt med motorsåklart då men det var ju chiill ;)
stannade ju där en natt då man sov i ett tält oh höll om sin syster eftersom jag tyckte det var lite småläskigt att höra saker utiffrån (a)
vi åkte hem mitt på dagen oh sedan på kvällen drog jag & tess ett kvällsdopp på löga, betydligt varmare vatten där!
kyss

he he flum

maja

löga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0