1 maj

valborg igår där man firar in våren, right?
blev inte till något speciellt firande. drog bara in till stan på kvällen där man träffade både fint oh mindre fint folk!

idag började iaf dagen med fin strålande sol så jag oh tess satte oss på cykeln och cyklade in till willys, vi köpte allt som behövs till en perfekt grillning, även en engångsgrill!
det var väldigt jobbigt att cykla dessutom, däcket satt helt snett så det blev helt segt. så jag ansträngde mig ju jättemycket för att komma in till stan där jag sedan upptäckte att om jag sparkar på däcket så rättar det till sig, skönt att veta att man ansträngt sig i strålande solsken i onödan! :@
aja, irini cyklade med oss till piper oh sedan khalid essan & qulle med. det var ju meningen att vi skulle grilla på tabbe men det började ju solklart regna så vi hade ju inget annat val en att åka hem till mig.
grillningen vart iaf toppen där essan blev grillmästaren! som efterrätt hade vi även marchsmellos. för vad är en grillning utan marchsmellos?!
spelade även senare på kvällen poker oh hanna kom också:) chillade oh hade det trevligt och mycket roligt.
essan qulle hanna drog senare oh vi resten såg filmer som gick på tven.
tess & irini sov även hos mig













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0