25 november

skolan gick väl som vanligt, tog sovmorgon på e-valet eftersom jag var så himla trött & hade ju ändå tränat styrka dagen innan så ingen ide att bara gå och simma (a)
blev som sagt bild, idrott & biologi/kemi.
på idrotten hade vi innebandy & basket med en annan klass och vi tog hem hela paketet! nice
va även lite busig och mulade moren så marie-louise fick damp och ringde mina föreldrar, jovars vart är skolan påväg igentligen. som tur är så är ju min pappa mycket smartare än dom:) klart man vill leka lite i snön?
efter skolan gick jag med tess&saga till stan, vi fixa lite och vandrade runt och sedan käka jag snabb wok innan jag&tess drog oss hem till henne :) blev lite data-sittande innan vi drog ut och mulade varandra, tess ledde i början men så som hon sprang och gömde sig i slutet tror jag nog jag tog hem det rätt säkert;) haha ni skulle bara sätt så vi såg ut, termobyxor och hela paketet! man kom ju fan inte upp ifall man ramlade av alla kläder. Tess var ju också tvungen att springa in i någon jävla buske så jag ramlade rakt in i den och hade problem med och komma upp, var ju grenar överallt:o
vandrade sedan hem så jag kom hem till lite över nio eftersom jag var tvungen att plugga lite till Fysikprovet i morgon:)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0