4 november

spenderades hemma på förmiddagen tillsammans med one tree hill & syster:) drog sedan en sväng till irini & snacka och vad som nu mer hände haha.. drog hem för att äta och vi hade även besök av min syster johannas kompis och hennes barn! as gullig liten kille:D
vi åt både för & efterrätt innan jag och anna drog in till louise och senare kom även några fler av deras kompisar, ja kvällen blev väl lite små seg och inte som man tänkt men aja hihi vi hade ju kul imellanåt iaf, puss och hej för nu ska jag se lite till på oth innan jag somnar starkt!

Everytime you see me what do you see?
You make me wanna call you in the middle of the night.
You make me wanna hold you till the morning light.
You make me wanna love, you make me wanna fall.
You make me wanna surrender my soul.
I know this is a feeling that I just can’t fight.

Baby I’m tired of being friends.
I wanna know if you feel the same
And could you tell me do you feel my pain?
Don’t leave me in doubt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0