7 november

okej, inte blivigt något bloggandes sedan i torsdags..
kan bero på att jag hunnit med att vara i skåne och varit en riktigt busig & korkad flicka!

Fredag: som sagt så tar vi det från början. fredagen spenderades först med tess hemma hos henne då vi kollade på filmen a nightmare on elm street.
kvällen drog vi sedan ut eller va hos louise då och så kom lite folk ohså.
det va efter det jag var korkad. men aa kom hem iaf och sov direkt

Lördag: för jag gick ju då upp vid typ 7 på morgonen dagen efter. mamma hämtade mig och anna för att åka till skåne. jätte kul jag vet, men var ju tvungen eftersom min mormor skulle gifta sig med min då nya morfar:)
det var faktiskt trevligt att träffa släkten lite och även bada lite i bubbelpoolen tillsammans med sis!
det riktigt tråkiga dock var att när alla gått hem fick min nya morfar något fel på hjärtat och fick åka till sjukhuset och är tvungen att spendera några nätter där, men han blir bra säger läkarna iaf som tur är!

Söndagen: blev det att dra hemmåt på förmiddagen efter att jag slappat på hotellrumet hela dagen! mormor åkte med oss hem även eftersom hon inte ville åka hem själv annars, när man kom hem blev det att ta ett snack lite vi i famliljen och nu ligger jag här, ska ta mig en dusch och sedan kanske se något avsnitt one tree hill innan jag somnar :) plugga skulle jag ju gjort med men det har jag inte gjort något på hela lovet, känner mig lite seg asså :(

imorgon efter skolan blire stan med tess älskling! blir nog att köpa dessa skorna:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0