20 oktober

drog och åt pizza på stan efter skolan med tess & saga och vi drog sedan hem till lousie, körde kort och guitarr hero (y) mattis och jakob kom lite senare med :)
dagen var full av både bra och dåliga saker.

dagens höjdpunkt: (obs!: för min del och inte irini) var att jag tess& saga lura irini så hon ramla igenom hela soffan i uppat (y) haha skulle gärna vilja att ni skulle se det men irini tvinga oss att ta bort videon :( mina armar vart sönder rivna av henne då dock

dagens fail: ramla med moppen, ja där kom det. folk har sagt det länge och ja nu vare dags, var som tur inget allvarligt utan ramlade bara när jag bromsade på blöta löv. slog i mina knän som jag tycker mycket synd om just nu och mitt huvud kom in lite lätt i staketet bara , men annars är allt toppen, fick bara en liten chock efteråt tror jag och mådde inte så bra. tur bara att inte lousie som satt där bak inte skadade sig.
tycker oxå himla synd om mina favo byxor som fick ta en smäll med :( hoppas jag kan försöka laga dom eller hitta ett par liknande par!



bild på mig när jag hade rosa slingor i håret, och nej de satt inte bara i luggen! som du såklart ser på bilden.

Kommentarer
Postat av: erica

det var riktigt snyggt!:)

2010-10-20 @ 23:10:25
URL: http://eriicaaae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0