21 oktober

idag blev det såklart skola men ingen träning för min del på e-valet. utan drog till skolan en stund innan endån för att göra klar lite svenska arbeten,
skolan var rätt chill ändån, bild biologi & gympa som man inte ens var med på.
efter skolan drog jag,tess och anna hem till linn en stund innan vi alla utan tess drog till stan och träffade även louise, gick runt en stund och kolla men hitta inget speciellt precis.
drog hem efter det och åt lite snabbt innan jag drog ut en sväng och träffa jesper,makke,jocke,linus&felix en stund:)
drog mig sedan till louise med anna direkt efter.
chilla tillet lite med gh & kaffe & kort & choklad ! härligt som faen

mobiiilbilder (y):












Kommentarer
Postat av: Louise

HAHA tur att du inte la in dom på fb xd :D

2010-10-22 @ 14:04:44
URL: http://louiisenystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0