23 oktober

ska börja med att bäretta lite om gårdagen, som började hos saga efter skolan tillsammans med tess&irini, provade kläder tills mejeriet som vi skulle till på kvällen.
drog ner till stan med irini efter det och köpte stayups innan vi drog och träna,
sedan blev det hem och käka och försöka bästema sig om vad man skulle ha på sig, blev tillslut en stor tröja bara som jag slängde på mig :)
drog oh träffa makke,jesper,felix x2, hult typ innan jag drog hem till irini där även israa va och fixa det sista:)
mejeriet blev väl sådär, de som uppträdde var bättre än snubben som var förra gången iaf, men det började ju med att jag hare sönder mina steyups med en gång:(
aja förra gången var roligare iaf fast aa sånt som går lite upp oh ner i guess



idag vet jag inte vad som händer, ska väl börja med att städa mitt rum iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0