25 oktober

aa sitter och pluggar nu och känner att jag somnar när som :( kanske dags att sova ist? men aa jag orkar helt enkelt inte plugga på dagarna och all så kallad insperation och ork kommer precis när jag kommer hem runt 10 sådär.. så aa innan det gör jag hellre något roligare helt enkelt.
aja imorgon får bli en pluggdag! toppen det behövs så aa hoppas det blir av också, nu ska jag sova söttt, eller aa snart iaf ♥

And I wonder if I ever cross your mind..


haha blir en liten video sedan skolan förra torsdagen,
och ja sören, de ska börja ettan nästa år och springer runt i långkalsonger, du ser rätt. :)



HAHA var tvungen att lägga in denna som jag hitta på irinis blogg, så jävla skön och han är ju seriös med liksom?
hahah :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0