28 oktober

okej, efter skolan idag så blev det att dra en fika med tess,anna,louise&linn. mycket trevligt!:)
efter det tog jag och tess en kort sväng på stan där jag inhandlade en skjorta.
drog sedan och lämnade tess och hämta irini ist, vi drog hem till mig och slappa framför datan med mycket snack!
runt halv 7 drog vi till gymnasiet för information om hantverk - stylist information. jag skulle inte innan ha tänkt mig att vilja gå där men det ser väldigt frestande ut! blir att snacka med suv nästa vecka och försöka ta reda på vilket som passar mig bäst :)
aja , drog mig till louise och anna efter det och chillade lite innan vi drog hem.
nu ligger jag här i sängen och har skrivigt på mitt engelska arbete i någon timma till. och nu är det äntligen klart!
så jävla glad asså! men den glädjen varar ju inte så länge eftersom jag måste plugga till mitt prov jag har om judendomen i morgon ..
önska mig lycka till!

I should have thought twice before I let it all go.


snodde en bild på linns fika(a


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0