29 oktober

Fredag och det blir ett kort inlä'gg om dagen eftersom jag är så JÄVLA trött.
hämta mitt körkort och efter det åkte jag och tess & köpte var sin korsett. älskart!
träffa sedan louise ett tag och sedan kom irini till mig, vi fixa oss och så blev det lite strul innan vi drog oss till Rasmus där några va, lite segt i början men kul senare mot slutet!
drog oss till kalle för irini skulle träffa eric & så va vi där en stund innan jag drog mig tillbaks till Rasmus.
jag & louise med mera käka sedan på åhmans, skitgott
drog väl hem lite över två när jag träffat sis och nu ska jag sova så himla skönt!

vill bara tillägga att jag cykla idag som jag inte gjort på över en månad, jävla moppeee asså heheh







korsettens rygg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0