7 oktober

kom nyss hem från louise igen, blev att snacka där enstund vi tjejer och så kom andreas också typ men jag & tess drog rätt så fort och träffade sebbe, jacob, mattis & rasmus som var hos mattis:) va där en stund och hade det trevligt med dom innan vi drog till lousie igen en stund på en fyrmansvist & kaffe stund!
skjutsa även hem tess sen eftersom jag inte låter henne gå helt ensam ut till piper, man vet ju inte va det finns för folk där ute ;) hahah snäll jag är juuuee (a)
aja, nu ska jag baka & ta en dusch innan jag sätter på prison break igen
xoooo

hade även min nya vinterjacka ikväll som jag köpte på tjejkvällen för en vecka sedan, as skön oh varm!
har den dock i svart men hitta bara en vit, orkar inte ta fram kameran själv och ta kort på min, ja så lat är man ju

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0