såhär kul har jag när jag inte kan sova:)

ÄRLIGHET

ditt älsta hångel? 2 år äldre typ eller något
hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? 2 eller 3
vad tycker du om kärlek? underbart men alltid något som inte stämmer hittils iaf.
när kramade du någon sist? förut
kramade du någon speciell person? tess så ja :)
har du svårt för att bli kär? nja jo rätt så,
när kysste/hånglade du med någon sist? en vecka sedan typ
ångrar du det? nej
när fick du senast en komplimang? haha jo nyss
har du hånglat med någon av samma kön? nae

HAR DU NÅGONSIN
varit medvetslös? tror inte så
playat? nej
hånglat med fler än 50 pers? nej
hånglat med fler än 2 pers på en kväll? inte fler en 2 men ja två.
gjort något riktigt dumt? jo mycket
gjort något du verkligen ångrar? jaodu
åkt ambulans? nej
gjort något olagligt? jo har nog alla
blivit polisanmäld? nej
blivit stoppad av polisen? nej inte stoppad precis
varit på polisförhör? nej
slagit ner någon? nej inte seriöst precis
skämts över dig själv? jo det har jag nog
tagit droger? nej
blivit "utnyttjad"? nae inte precis tror jag inte
gråtit inför någon du tycker om? ja
misshandlat någon? nej
umgåts med folk som sysslat med droger? javars
haft sex när du inte ville? nej

SENASTE PERSONEN SOM
sov i din säng? tesss
såg dig gråta? haha folket i uppat när irini ramla igenom soffan!
fick dig att gråta? irini + soffan
du gick på bio med? länge sedan men anna,tess & louise tror jag
du kysste?
du var tillsammans med? khalid
du saknade? dedu
sa att den älskade dig? vene riktigt
Fullständigt namn? emmy anna linnea dahlqvist.
Vart bor du? västervik
Bor tillsammans med? mamma & syster, eller pappa & syster
Husdjur? nooo
När är du född? 1995
När ska du sova ikväll? när jag känner fört
Duschat idag? igårkväll, ska träna imorgon bitti så..
Pussat någon idag? hehe jo tess om hon räcknas
Vad har du ätit? typ en banan, mackor i skolan & pizza med tess&saga efter (a)
Dagens bästa? står i inlägget under
Dagens roligaste? IRINI
Har du många vänner? finns väl många man känner men inte är med, men har de bästa ändå så klarar mig utmärkt!
Hur många har varit otrogna mot dig? ingen som jag vet säkert men tror väl det ändå, fast bryr mig inte nu så
Har du pojk-/flickvän? nej
Vem pratade du med i telefon senast? mamma
Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det?-  skoja :D

HAR DU UNDER DEN SENASTE MÅNADEN:
Saknat någon? japp.
Ångrat något? japp.
Ljugit? japp.
Svikit någon? hoppas jag inte
Gråtit? japp.
Skrattat? haha jovars
slagits? nej

9 frågor om dina vänner
vem vet allt om dig? tess & irini
vem är den roligaste av dina vänner? tess & irini
vem är snyggast av dina vänner? alla
vem är den du helst har filmkväll med? tess,irini,josefina,natta & jennie typ skulle sitta fiint
vem står dig närmast?  tess & irini
vem har du känt allra längst och fortfarande känner? tess & irini
vad skulle du göra om någon av dina vänner dog? hoppas det aldrig händer så vill inte tänka på det.
vem är din senaste kompis? hehe va?



skapligt cool jag var i sommeras assssåå... hehee :o

Saving Abel - Addicted


Slipknot - Snuff


Olly Murs - Please dont let me go


Daniel Adams-Ray - Gubben i lådan


Sophia Somajo - I-rony


Cee Lo Green - Fuck you


Andrew Spencer - Zombie, remix tror jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0