19 september

dagen började med att jag städa hela min garderob och ränsade ut en hel del gamla kläder, känns som jag har väldigt mycket men kläder kan man helt enkelt inte få nog av!
drog sedan oh hämta tess runt 3 tiden och vi drog oss till stan och tog en kaffe där medans vi snacka, åkte hem en stund efter det och kollade bäbis bilder på mig sedan jag var väldigt liten (y)
drog till bökensved en stund oh kolla fotboll med hannes & arwid men blev bara en kort sväng eftersom det började regna som in i helvete.
jag & tess åkte hem till mig då oh har kollat på filmen cop out tills nu, skapligt skön film!:)



"you just shot on the wrong motherfucker, motherfucker!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0