1 april

min systers 17-årsdag! så på morgonen blev det att sjunga lite och hon öppnade paket från mig & mamma:) hon fick lite alltmöjligt som är bra att ha. en jacka, skor, smycken och sånt som hon ville ha.
nu har jag redan fixat mig klart. känner mig lite halvdan idag men orkar inte bry mig, ska ändå träna efter skolan. frågan är bara om jag ska sminka mig för måste ju ändå göra det till ikväll.
aja nu till det viktiga med dagen: GRATTIS TILL MIN SYSTER. älskar dig och hoppas du får en toppendag! även om familjen ändå inte ska fira henne idag så hoppas jag du får en toppenkväll med dina vänner.
du är det bästa jag har ♥






Kommentarer
Postat av: anna

åh tack MIN BÄSTA :))))))!!! ÄLSKAR DIG!

2011-04-01 @ 08:26:09
URL: http://annajosefinedahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0