17 april

kom väl hem för någon timma sedan och mitt humör är nu nere på botten. tog min mamma kanske en minut att få dit det, oh kommer inte snacka mer med henne & hon verkar inte bry sig så varför ska jag?
jag saknar min pappa! har inte bott hos honom på typ två månader och blir snart gaaaalen.

iaf, min dag var bra. efter förra inlägget så drog jag&irini ner till stan. mötte kg & tog mig en kaffe i den härliga solen! blev lite snack på det och sedan drog vi hem till mig allihoppa. mamma hade grillat, härligt&gott!
vi drog oss efter det till marieborg och spelade fotboll med ett killgäng, jag & irini vad dock bäst i mål ;)
eftersom dom sedan inte orkade spela mer och drog så träffade jag sebastian,ludvig&olle en stund innan jag drog mig hemåt.
nu ska jag sova snart men känner mig inte ett dugg trött. även att jag bara sovit 4 timmar inatt?


bild sedan sälenresan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0