19 april

skulle ju egentligen dra mig ut till piper förut och fixat moppen med pappa, men det blev inte av eftersom det tydligen blivigt en ganska stor vana för honom att glöma bort mig? nej men iaf så blev det istället att jag träffade kg. vi satte oss i stan bara en stund innan vi träffade carl&ludvig på mejeriet där jag såg delar av sälenfilmen. tess kom också dit och efter det så chillade vi bara på donken och tittade på när carl åt.
det sista jag gjorde innan jag gick hem var att följa ludvig för det är synd om hans fot! :(

nu ska jag sova på direkten, känner nästan att ögonlocken faller ner redan nu och tar det som ett ganska stort tecken.


två gamla bilder eftersom jag sitter på "gammla" datan. stek carl?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0