4 april

nu ska jag sova efter detta inlägg. kommer bli väldigt skönt eftersom jag är otroligt trött, känns som att jag alltid är det nu för tiden. borde egentligen ha pluggat på spanskan idag som vi har prov på men har ingen ork alls i kroppen känns det som! visst det är också det tråkigaste i världen och spanska går ju inte att lära sig hur eller hur? bara onödigt prov men som jag bara måste lyckas med för att få det betyget jag vill ha. men det känns ändå lite onödigt för jag har redan ändån (förhoppningsvis) kommit in på det jag vill på gymnasiet, visst jag har inte kollat det ännu eftersom jag glömde koden i skolan men medelvärdet för linjen skulle tydligen varit lägre än det jag har så måste ju kommit in, right? men får ju cash för betygen så kanske är det jag vill åt? och pengar måste jag ju ha!
men iaf, skippar provet tills nästa vecka då jag kommit hem från sälen och där kan jag iaf vila hjärnan och inte tänka på allt som flyger i huvudet på mig nu iaf. har inte ens börjat tänka på vad jag ska ha med mig och se vad som fattas och sånt, har inte ens åkt skidor förut (förutom i kisa) så har inte ens en jävla aning hur någonting är. är ju inte precis ett plus heller att jag "bråkar" med mamma just nu, eller vi bråkar inte men hon är sur på mig på sitt vanliga vis så jag försöker undvika henne så gott jag kan så hon inte får ett anfall så jag brister. känns ungefär som under sommaren 09 mellan oss, och det var ingen bra stämning!
hon är iaf lack på mig för att jag inte låste moppen den natten, och jag gjorde ju aldrig det. men hon fattar väl att jag ångrar det med? men det gör ju inte att jag mår ett dugg bättre att hon är arg på mig och skyller på att allt är mitt fel, bara trycker upp det i ansiktet på mig. visst det var mitt egna fel, och jag har inte sagt något annat. men tycker ändå inte att folk har rätt att gå och ta vad dom vill.
aja, nu ska jag iaf sova för orkar inte skriva mer. godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0