5 april

drog mig idag ner till tess efter skolan eftersom hon praoar på morella. vi chillade bara lite innan vi drog oss hem till kg, fast det tog inte lång tid fören jag var tvungen att dra hem för att snacka med mamma & pappa en stund och sedan cykla tillbaks igen :( ååååh vad jag saknar att bara sätta mig på moppen, går ju betydligt fortare!
vi drog iaf ett häng på corner och irini kom med,
blev sedan att dra till mejeriet och träffade olle & ludvig. jag&tess gick in i filmsalen för att kolla film med dom men blev mest att springa omkring och muppa oss hela bunten :D fast det gillas!
fick även ett par underbart snygga bilder på olle som nog slängs upp någon dag;)

just nu: sitter jag i min säng. ska sova när som och har tagit fina cambilder. om nästan exakt ett dygn ska jag åka till sälen! har inte packat ett dugg och knappt inte ens börjat tänkt på vad jag ska ha med mig. vet knappt inte heller vad som behövs menmen, imorgon blire alltså att fixa det och inget annat! eller kanske om jag hinner något senare(a)









... och med det säger jag GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0