28 april

har haft en fin dag som började hemma på min altan med tess&saga där vi stekte lite innan vi drog oss till löga dit också lousie anna kom efter en stund :) det var lite halvt blåsigt men inget jag klagar över. tess låg dock som en mumie och solade haha.
nu är jag hemma igen och har lagat tacos med familjen, supergott var det!
ska nu dra mig en promenix mot mormor eftersom vi ska hjälpa henne med lite vårstädning som putsa fönster och sånt. får se om jag går hela vägen eller blir upphämtad av mamma på vägen, hon bor liksom ända borta vid långrevet så tar väl sin lilla tid annars:)
dagens/stort linne bikbok/shorts nelly.com
premiär för ett av mina nya supersnygga skor! looove
nu drar jag ju dock på mig något mer bekvämt och börjar vandra, hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0