1 augusti

kom precis hem efter en promenad med mamma som var otroligt skönt & vi tog det rätt lungt. innan det var jag och sprang på vo med natalie, jobba upp konditionen hähä.
annars idag har jag ju faktiskt jobbat med, och de gick himla bra. var inte ett dugg jobbigt iaf:) synd bara att de ska va så fint väder nu när jag inte kan sola fören 2 varje dag:(
aja, har också hunnit med att åka till mormor och träffa lite släktingar, få bensinstopp och hänga i hamnen med natalie!
nu ska jag bara duscha och slappa lite innan jag somnar, imorgon ska jag iaf bada efter jobbet har jag bestämmt.
jättefint ben idag när jag va klar & ett linne jag köpte i jönköping får bli dagens bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0