8 augusti

har legat hemma hela dagen efter jobbet, kollat how i met your mother och skrattat högt i min ensamhet. kom precis på att avsnitten snart är slut! och därför gör jag ett uppehåll, smart som jag är. drar mig en promenix med mamma och umgås med henne lite innan jag senare hoppar ner i badkaret och bara har det skönt :)
denna video är till kalle & eric, det var denna vi dog till igår! lite sådär över trötta och på finfint humör så kollade vi på den i typ en timma. kalle börja sedan trycka på tangenterna mellan 1-9 så han dansade ännu fulare ihop med annan musik, man kanske inte fattar fast hade ni varit där hade ni dött!
och ni måste kolla med gott humör, annars är det bara en smal kille som hoppar omkring utan ben i kroppen med tjejröst & fint smile!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0