10 februari

börjar med gårdagen och eftersom jag var hos pappa blev det inget inlägg. iaf så hämta pappa mig igår och jag va i piper en stund med han innan han skjutsade mig&tess in till mejeriet. träffade irini,natta&josefina och såg slutet på en film som verkade as söt! christopher kom även förbi en stund men tror han fick nog av vårat tjejsnack hehe (a)
iaf så vare bara jag tess&irini kvar så vi drog oss till rasmus där även amanda& karl-gustaw var en stund. pappa kom och hämta mig & tess sedan :) en av hans snälla dagar tydligen, säkert eftersom det var en evighet sedan vi träffades :(

idag så började dagen med en stressig dag, blev nästan försenad eftersom vi fick åka efter mobilen som låg kvar på nattrumsbordet (a) nationellaproven gick dock skit, eller det känns som det iaf. men man får hoppas på det bästa! sista timmen blev det även att alla nior fick sitta oh lyssna på poliser som pratade om droger, synd bara att vissa är lite omogna och inte verkar gå i nian?
var alltså en rätt chill dag med bara gymnastik som vanlig lektion. slutade runt 2 och nu sitter jag hos irini love♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0