14 februari

visst, dagen är inte precis slut än. nästan en hel timma kvar men kan nog inte ändra på att min alla hjärtansdag blev rätt okej! träffade både pojken min & mina brudar. sådär lagom underbart ;)
blev iaf att ha hemkunskap och rappa(?!) i princip hela skoldagen, därefter kom christopher och vi gick hem till mig. va där bara någon timma innan jag for med lisa till irini.
där var brudarna irini,lisa,tess,natta&josefina! hääärligt värre. blev att mumsa i sig enchiladas innan grabbarna rasmus & kg kom :) christopher kom även en stund senare hehe (a)
såg filmen flickvänner från förr, som är så otroligt sööt!
åt skapligt mycket glass och smackade även supergoda cupcakes :D snacka om att man måste träna i morgon.. :(
nu verkar dock inte dagen sluta som bäst, är helt själv & har ont i huvudet. GODNATT,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0