28 februari

sitter just nu på mejeriet, helt mobbad för tillfället men natta e påväg hit nu:) senare kommer också tess&josefina, då vi ska se film här på mejeriet, mysigt värre i know!

aja, tänker iaf sitta och skriva ända tills natalie dyker upp eftersom det är lite tidsfördriv.. känner att jag är lite smått hungrig, har inte ätit sedan hemkunskapen på morgonen där vi brudar lagade kyckling&nudel soppa heh, göttans faktiskt!
skoldagen har också innehållit att vi ska beställa avslutnings tröjor i klassen och jag fattar inte ett piss även att jag läst det där tusen gånger, OCH redan på måndag är niornas avslutnings kort med tema historia, vad fan kan man klä ut sig till på HISTORIA? en hel klass på en vecka? omöjligt att få något bra & kul iaf..
kan ju tillägga att jag ägde ut tess 3 gånger på biljard förut:D
aja nu kom både natta&josefina, LATEROS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0