3 februari

dagen började med träning, super skönt!
sedan blev det bild & jag börjar komma igång med min bild som typ självportret, men det liknar inte mig ett dugg enligt mig. sedan också gymnastik där min grupp dansade till "diggiloo diggiley" hahah skapligt bäst!
sedan bara biologi innan man slutade :)
blev att vänta på tess & sedan dra hem till mig, här hemma har vi legat oh myst i soffan framför datan & sett filmen the tourist, rätt så bra faktiskt. älska johnny depp!
nu ska vi dra bort till högö, ska köpa ingridienser till tårtan jag ska förbereda tills i morgon då det blir tjejkväll med irini,lisa & tess:D skapligt GÖTT


Kommentarer
Postat av: lisa helgersson du vet :D

skapligt göttans kommer det bli! :D

2011-02-04 @ 06:44:12
URL: http://lisahelgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0