7 februari

redan måndag igen som alltid börjar sådär segt! har typ kännt mig lite halvdöd hela dagen,
höjdpunkten i skolan var hemkunskapen som varje måndag, blev äpplekräm & tekakor! krämen va inte den godaste då jag endast gillar äpplen när dom är som dom ska va. men bullarna fick jag och lisa till helt perfekt ;)
efter skolan drog jag och träna, men det gick inte så bra då min jävla mensvärk dök upp! väntade därefter på anna och gick med henne hem.
där hemma laga vi tacos som alltid sitter lika fint, hade lite snack sådär innan jag dök ner framför en film i soffan, som blev taken idag.
nu ska jag väl börja plugga.. kanske lite sent för det men vem orkar! imorgon är det nationellaprov i svenska & sedan på onsdag har vi prov i biologi!
TRÅKIGT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0