14 januari

kvällen spenderades först hos louise utan henne fast med tess, vi drog sedan ner till mejeriet och mötte coffe,eric,conor,otto,claes&carl-anton. efter en stund kom också irini&natta:)
såg slutet av filmen shutter island och fatta inte mycket. va sedan kvar på mejeriet och snackade för det mästa med brudarna,
efter en stund drog alla hem men ja följde med tess,coffe&otto uppåt en sväng och sa hejdå innan jag vandrade hemåt till piper.
faktiskt inte så jobbigt, tog mig bara 40 min (y) dock så vare väldigt läskigt i backen upp till mig eftersom den är så himla hal att man knappt kommer uppåt och blir skrämd av sin egna skugga när man lyssnar på hög musik.
nu ligger jag iaf nerbäddad och somnar väl snart efter en stund på datan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0