3 januari

dagen började bra då jag vakna upp brevid tess hehe, vi satt lite vid våra datorer och spelade innan hon drog hem. lite senare drog jag och handla och träna med familjen, va superskönt och allderless för länge sedan!
runt halv 7 drog vi oss till mormor där vi spelade kort och sedan såg någon fult svenskt program på tven. iaf runt 10 drog jag till irini när vi äntligen var klara, vi drog oss till corner och träffade coffe,eric&conor.
vi såg sedan även en halv film klart hemma hos conor innan jag & irini sedan vandrade hemmåt till henne, nu ska vi dra igång en film och sedan ska jag även sova här om ni inte fattat det :)  pussss


så här såg irini och jag ut för nån sommar sedan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0