30 januari

Lördagskvällen igår spenderades hos jennie med lite folk, inte som väntat precis och lite tråkiga händelser. va iaf där med trevligt folk tills jag drog med coffe&louise till ellen en stund innan jag senare gick med coffe hem och sov hos honom:)
vi vakna väl runt 11 och låg kvar i sängen, såg film & myste innan pappa kom och hämta mig.
nu ligger jag hemma hos mamma i soffan och myser till beck med min syster, äter en skapligt go choklad och väntar på annas hemgjorda glass, blir blåbär idag:) me like!


hahahaha

crazy - Gnarls Barkley
And I hope that you are
Having the time of your life
But think twice
That's my only advice

Kommentarer
Postat av: ANNA

vi är snyggast:D love u <3

2011-01-31 @ 17:40:38
URL: http://annajosefinedahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0