nr 11 - mina syskon

jag har 3 systrar,

Anna 16 år. vi är helsystrar, samma mamma och pappa. vi spenderar mycket tid med varandra och skulle väl helt enkelt inte klara oss utan varandra. vi är både olika och lika på olika sätt enligt mig iaf, fast innerst inne tror jag faktiskt att vi är väldigt lika även om ingen av oss vill erkänna det hehe.
vi bråkar inte så mycket för att vara tillsammans så ofta, vi hjälper varandra rätt mycket också och pratar med varandra om allting, precis som systrar ska. visst kan vi ha lite fighter ibland och nästan ta död på varandra men vi vet att vi älskar varandra och alltid kommer göra!♥

Johanna 24 år. hon flyttade ut för länge sedan men bor fortfarande i stan, hon pluggar nu till att bli lärare. jag är stolt över henne även om vi kanske inte snackar så ofta så har hon kommit långt tycker jag, hon har kille, familj och vänner som bryr sig om henne och hon är alltid lika glad!

Rebecca 26 år. bor i malmö och flyttade från stan direkt efter gymnasiet så har inte träffat henne så mycket sedan dess, blir väl 3 gånger om året eller något. och det är väldigt lite tid enligt mig för systrar, men när vi träffas så samlas ju hela familjen och det blir trevligt! hon är vegitarian och står för sina åsikter och det är väldigt bra enligt mig,







Jag & Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0