nr 15 – Mina drömmar

har helt glömt bort denna lista haha, men iaf mina drömmar ...
rätt svår faktiskt, men man kan väl börja med framtidsdrömmarna som faktiskt börjar redan nu, valet till gymnasiet som jag inte har en aning om vad jag ska välja! står väl mellan ekonomi & natur om jag nu skulle få för mig att orka. annars har jag inga större planer på min såkallade framtid, tycker det bara är lite tidigt och vill inte att det ska hända redan. man vill inte ha så där stort val och bli tvungen att välja sitt liv nu, utan bara leva och ha kul som man försöker med nu så gott det går.

annars så skulle jag nog vilja helst gå på gymnasiet och klara det bra, sedan läsa vidare till det jag vill bli som jag förhoppningsvis finner under gymnasieåren! när man väl har ett bra jobb och myyyycket pengar är det väl familjen som gäller. gifta mig är ett måste! kan inte förstå hur man inte skulle vilja uppleva den dagen, med världens finaste klänning och någon som älskar en. iaf nog om det, ska ha högst två barn! och vill flytta till en större stad.. som göteborg kanske, eftersom jag älskar staden. eller utomlands som till usa som skulle sitta finfint!

men drömmarna nu nära är väl att fixa de här sista månaderna på ludde och med alla nationellaproven, och sedan ha den bästa sommaren någonsin!
drömmer också om att snön ska försvinna och att solen ska komma fram.
och att jag skulle vara brun och inte så himla vit som jag är, ha längre och tjockare hår och mycket mer kläder och skor eftersom det är bland det bästa som finns.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0