1 juli

min kväll blev ganska mysig ändå! drog som sagt till stan där jag träffa på irini, stella, rasmus, mattis, tobbe, jonathan & adam. vi satte oss på morella för dom skulle äta. jag tog bara en kaffe eftersom jag redan ätit hemma. stella drog rätt snabbt och ist kom elin & natta.
vi hade det väldigt trevligt tyckte jag & fick även lite underhållande musik!
klockan blev väl runt 10 då alla drog och jag drog med hem till natta tsm med elin. vi såg en film och bara chillade. drog hem nu vid ett i ösregnet, tur nog hade jag glömt mitt paraply där en annan gång så blev inte så blöt. tycker nog mäst synd om elin som fick cykla från lysing till kvännaren.

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag klarade mig hem! :)

Var dock väldigt blöt .....hehe

2011-07-02 @ 17:18:47
Postat av: irini

usch vilken ful bild på mig!!! :@@@@



tack för en supermysig kväll! :*

2011-07-02 @ 18:15:10
URL: http://iriininikolaiidou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0