20 juli

spenderade min dag tillsammans med tess på staden. hon skulle köpa present & jag ville hitta något att slösa mina pengar på men nejnej. fick sedan sällskap av linn och vi hade oss ett glasshäng på sahara.
drog sedan hem till mig med tess för att käka, där efter så lagom ringde lisa så vi drog till otto där hon va med typ samma folk som dagen innan, chillade lite och sedan när jag skjutsat hem tess så drog några stycken till lysing och bada. jag själv badade inte idag dock men gissar på att de skulle vara himla skönt!
träffade sebastian & olle på hem vägen och pratade lite sådär, inte träffat sebastian på hela sommarlovet som är tok för länge :o iaf, så drog jag sedan tillbaks till otto där vi alla lagade lite nudlar & glodde tv.
kom nyss hem och nu ska jag sova dirren! pussheeeej

2 bilder som jag snodde av emma, thai hoa & nattbad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0