tacokvällen

vi hade tacokväll eftersom irini åkte iväg till grekland inatt, som ett litet farväl:( som tur är får jag en himla fin födelsedagspresent eftersom hon kommer hem igen tidigt den 6 augusti!
kvällen började iaf med att jag, natta, irini & lisa handlade och sedan kom också tess & vi lagade maten. rasmus, jacob & stella kom också och vi åt tacos i mängder! eller det fanns till tio pers till men ändå..
killarna drog och två nya kom - ludde & olle.
vet inte riktigt va vi gjorde, men sedan blev det iaf efterrätt & efter den kom också elin & johanna.
killarna och stella drog och vi andra tjejer satt kvar en stund och bara snacka i min soffa.
blev att säga hejdå och krama sönder irini och sedan blev det att sova. va såååå himla trött faktiskt.
nu har jag precis fått ett sms av irini att hon går på planet!

Kommentarer
Postat av: irini

saknar dig!

snygga bilder btw haha :D :*

2011-07-18 @ 23:15:26
URL: http://iriininikolaiidou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0