vis

Fredagen började bra, de va rätt kul men blev sedan pannkaka av hela skiten och åkte hem tidigt.
Lördagen började med att jag & tess drog ner till stan, pappa bjöd oss på lite käk i stan och sedan när hon drog träffade jag annat folk som lisa, malin & andra sköna brudar och grabbar. var i staden ett bra tag och sedan fick vi för oss några stycken att dra hem till jakob vid norra, så vi gick. inte det bekvämaste eftersom jag gick i klackar och mina fötter och ben mådde inte så bra efteråt men aja. vägen dit blev rolig & tog sin tid. vi va inte där så jätte länge, blev bara lite natthumor sådär & kortspel.
mamma kom sedan och hämtade mig och lisa vid halv 4 typ & vid klockan 4 sedan låg vi hemma hos mig och sov gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0