20 juni

godnatt på er!
nu ska jag sova efter en rätt så okej dag, vaknade otroligt tidigt och låg typ bara hemma tills jag då drog till stan. köpte mig ett par vanliga svarta shorts innan jag & linn bara satte oss på donken med lite annat folk & sedan blev det en kaffe på sahara. häärligt, och äntligen har vädret iaf vid det tillfället blivigt lite varmare!
dock sedan efter att jag varit hemma och ätit så skulle jag hämta tess. himlen bara öppnade sig och det kändes som att det haglade. fyfan de va inte skönt och jag var helt dyngblöt efter turen:( jag & tess chillade bara med lite folk, kollade konstiga videos och garvade.
åkte iaf hem rätt tidigt, och har tills nu sett tv & film med min syster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0