28 juni

hejsan alla, dagen har varit underbar!
natta kom till mig lite över 10 & vid 11 så låg vi spikade på korpa. blev mycket stek & bad och fick också sällskap av linn & hennes kusin jenny. trevligt till tusen ;)
efter det så drog vi alla hemmåt, jag tog mig en behövlig dusch och sedan så lagade jag lite mat till mig och natalie :) efterrätten åkte vi efter det och köpte på godishuset i gunnebo där. hehe (a) längsta resan jag gjort med moppen! på vägen dit åkte vi den gamla vägen. den va bedrövlig! massa grus med enorma stenar & kohage rakt på vägen! lösgoende nötkreatur (tur att man inte va hungrig. hehe(skämt)) <-- dubbelhaka!
väl framme plocka vi på oss en hel de guuudisl! hemvägen tog vi motorvägen som gick enormt snabbare.
vi hämta filtar och la oss i stadsparken. ett himla fint häng där med maaaassa garv! natta e ju som hon e ...
nu mår vi som vi förtjänar. uppblåsta magar och ont i huvudet har vi med av någon konstig andledning. natalie pratar sitt egna språk här så borde väl bli orolig..
nu ska vi mysa med en film i sådär en kvart då vi lär ha däckat!
puuuuss
fina mobil bilder! min kamera är trasig & kanske borde inskaffa mig en ny?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0