22 mars

blev en härlig dag, men inget slår nog toppenvädret! hoppas bara det fortsätter såhär nu:)
skolan var rätt fin. jobbade ute på förstlektionen, så himla skönt! drog även och tränade ist för simhallen sista timmen. drog sedan ner till staden med lisa, vi satte oss i hamnen med varsin snabbwok! kan ju knappt bli bättre.
tess gjorde oss lite sällskap sedan och vi drog oss in i lite affärer. köpte mig ett par shorts (y
sedan drog dom båda ifrån mig så jag gick och mötte anna & linn eftersom jag inte ville sitta mobbad i staden. han dock nästan gå ända hem för dom e sega:)
vi drog oss iaf en kaffe oh så, innan vi drog oss till mejeriet och spelade lite biljard med carl & gustav. stannade även där och ägde ut dom när brudarna drog. hängde sedan med dom tills jag drog hem för ett tag sedan.

nu taggar man datan en stund och sedan sova såklart, har sovmorgon i morgon så drar mig ett träningspass innan skolan. fiiiint


nyaste i garderoben! (dock ljusare) HM 249-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0