28 mars

skoldagen gick som vanligt. hade hemkunskap där vi lagade soppa och pannkakor som efterrätt!
har tränat nu efteråt och ska nu dra mig till mejeriet med natta, var ett tag sedan så har hyrt filmsalen och vi kommer ha det supermysigt:)
måste också förbi willys och köpa mig något att smaska på, hörda att naturgodiset var lite billigare än vanligt. och jag älskar verkligen de runda vita bollarna med jordgubb i!

mitt skåp fick även stryk i skolan, undra vem det va... börjar nog på e & slutar på mil :( bara för han varit avis på oss sedan jag fick det i 7an, skåp 444!
(städat och snyggt skåp elller?)

Kommentarer
Postat av: bnbv

Vad har hänt med skåpet över :O?

2011-03-28 @ 21:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0