1 maj

kom precis ut ifrån duschen. under kvällen har jag som sagt bara slappat men också hunnit med lite sånt där viktigt. nu innan jag somnar ska jag bara föna mitt hår & måla mina naglar.
den andra datan är nu också lagad men har inte hunnit sitta vid den än, allt på den är tydligen borta. alla bilder & hela köret :( nu ska jag försöka ta bättre han om datan. på endast en liten period här hemma har jag lyckats tagit sönder en data, matberedare, elvisp, mixer & plus på det är min moppe fortfarande inte lagad!
aja, imorgon väntar ju en liten klämdag i plugget eftersom man sedan är ledig på tisdag igen, onödigt?
godnatt.


haha hittade en gammal bild från första maj 2009, det årets första dopp med irini som dock inte bada!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0