28 maj

kom hem för en stund sedan. cyklade i regnet som inte var fullt så skönt.
kvällen spenderades iaf först med tess & gustav, åt ben&jerry's och chillade lite. sedan när tess drog hem så drog jag till samer där också emil var:) kvällen var väl inte precis den roligaste på länge men trevliga pojkar & tess så den duger! nu ska jag läsa vidare i min bok som måste vara utläst tills måndag, och förhoppningsvis snart somna till den. trööötter

imorgon är det morsdag, så blir väl att göra något snällt åt min mamma:) måste också hinna med och plugga, om det fixar sig snabbt kanske jag kan hämta min moppe om nu den är klar som pappa säger! niiiice
BILDBRIST! saknar alla mina bilder :( dumma data som gick sönder, och ännu dummare onoff som laga datans ljud så alla bilder försvann med? snyggt jobbat . . . NOT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0