7 maj

höll nästan på att somna tills jag kom på att jag inte skrivit om min vanliga "intressanta" dag, trött så blir väl fint halvdant.
drog iaf sällskap med louise till piperkärr där tess va & vi tog hennes moppe in till stan, träffade samer som vi åkte omkring lite med innan vi slog oss ner med saga. drog sedan hem till samer där olle,sebbe,ahmed&shadi också va sällskap och hade allmänt damp & kunde inte sitta still :o
jag & tess drog oss en pyttesnabbis till korpa också och träffade natta, stella och claes & några men det va fysinnes kallt så vi drog tillbaks till samer, drog på en film och blev nästan att man somnade.
mamma hämta mig sedan hos tess eftersom jag inte ville cykla genom hela stan i kylan.
godnatt, morgondagen börjar med att sova ut skulle jag gissa på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0