21 november

ska dra mig och möta tess & senare vid 18.20 är det bio på shemat!
annars har inte min dag varit något annorlunda än vanligt, hade dock en himla lång lunch och drog med lisa, oskar & lite grabbar till åhmans. efter skolan tränade jag lite styrka bara eftersom jag tänkte ta konditionen i morgon. hade egentligen inte lust ett dugg såhär efter helgen, men måste ju ta tag i det för annars skulle jag inte ha någon ork på hela veckan hehe
fick också tillbaks mitt biologiprov som jag får nöja mig med, inte under min gräns men ändå inget plus!
drog bara på mig en skön skjorta, från vila och jag gillar färgen!

Kommentarer
Postat av: malin

snygg skjorta !

2011-11-22 @ 21:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0