6 november

kom nyss hem ifrån en pratstund med lisa hemma hos henne eftersom vi inte setts på ett par dagar! annars har jag spenderat kvällen hemma hos mormor med lite kortspel & fika och även i mina easytones. blev en pw till mormor och även lite omvägar tillsammans med louise då jag snackade en hel del med henne, när jag sedan var hemma igen blev det en kortis med anna. så just nu känns det som min rumpa & bakre lår ska sprängas!
känner att jag måste läsa igenom mitt plugg innan jag somnar men jag orkar helt enkelt inte. känner att veckan som börjar i morgon kommer bli himla seg & jobbig! bara att ta tag i det seriösa med en gång så jag kan ha lite roligt med!
GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0