Jag skjuter upp problemet för ett tag

skoldagen var seg, precis som varje tisdag. måste vara den tråkigaste skoldagen. väl hemma blev det att plugga lite, men jag klagar inte! ingen tråkig samhällskunskap idag utan biologi som är hundra gånger intressantare!
runt 5 drog jag och tränade med mallan, blev styrketräning och några minuter på crosstrainern. alltid lika skönt och har nu varit hemma en stund, legat i badet och läst i någon timma kanske & sedan plockat lite i rummet mitt. imorgon kommer min garderob! så efter skolan ska jag skynda mig in och hänga mina kläder på sin värdiga plats. äntligen börjar mitt rum bli klart!
NU: gossipgirl




Jens Lapidus, Aldrig fucka upp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0