LINKÖPING

spenderade dagen med mamma & anna i linköping. först gick vi omkring i staden och sedan besökte vi ikea & ikanohuset! blev inte överdrivet med shopping, vilket som kanske var bra. men blev supernöjd med mina köp! fick med mig 2 jeans, 4 tröjor, örhänge & smyckeskrin hem.
därefter släppte mamma av mig vid conor där ett stort gäng flickor & pojkar höll hus. blev att se en riktig ruggig film, the strangers.
och sedan runt halv ett så hämtade mamma upp mig & lisa. nu ska jag nog sova himla gött!

Kommentarer
Postat av: Elin

Den filmen e redigt bra tycker jag ;)

2011-11-03 @ 10:09:07
Postat av: Anonym

visa smyckeskrinet? vart köpte du det ?

2011-11-03 @ 18:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0