19 april

här var det bra uppdatering ser jag! Men händer inte speciellt mycket, och inget intressant iallafall. Min dag har bestått av skola såklart. Då jag sprang omkring i skogen och orienterade mellan tusentals sumpmarker (kan inte påstå att mina skor längre är så vita), och annars hade jag bara 3 till lektioner som var helt okej.
Umgicks lite med mamma efter det, och sedan hem för att äta och bara slappa lite innan kvällsträningen som bestod av både styrka och kondition. Nu sitter jag i sängen min. Redo för att sova efter ett kvällssnack med mina familjebrudar. Mamma hade varit på en föreläsning om va som finns i den mesta maten som vi stoppar i oss, och usch så äckligt.
Nu ska jag sova. Imorgon har jag samhällsprov och jag har inte pluggat någonting, tar det i morgon vid frukosten. Tror nog inte heller man behöver vara ett geni för att kunna lite om massmedia, men vi får väl se hur det går. Godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0